söndag 13 januari 2008

Söndagdessert

När jag var liten brukade vi få efterrätt till middagen på söndagarna. Det var tider det. Annat är det nu, med jakten på sockret. Idag tänker jag i alla fall bjuda familjen på Linas Päron/yoghurtmums ifrån i fredags, som dessutom nästan är för nyttig för att räknas som dessert. Men jag tänkte att var och en ska få blanda själva. Med tanke på barnens bristande intresse för nya smakkombinationer är det nog lika bra att ge dem ett päron var, så kan maken och jag dela på resten.
Bild: Wikipedia
Ha en skön söndag!
/Martina

3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig och vad bra att du hittade mig - så att jag kunde hitta dig :) Vilken härlig blogg du har!

Hit kommer jag gärna igen!

Önskar dig en toppenfin söndag!

Kram Jes

Johi sa...

Jag ska göra rabarberpaj med vanlijsås. Somrigt men gott!

lina sa...

Hoppas det smakar:) Bra idé att låta alla blanda själv efter tycke och smak!