måndag 21 januari 2008

Jag har fått en utmärkelse!!!
Det är min vän Filuri som har tilldelat mig den med en fin motivering. Nu är det meningen att jag ska skicka den vidare till bloggare som inspirerar mig. Och vinnare är (utan inbördes ordning)...

Pjöllermaja - för din unika förmåga att formulera dina tankar i ord på ett så okomplicerat sätt. Och för ditt engagemang i både stort och smått.
Endorfinerna - för att du vågar dela med dig av dina innersta tankar och berör mig med dessa.
Lina o Annamaria - för att ni räddat mig ifrån kulinarisk kollaps.
Johi - för att du genom det du delar med dig av i din blogg känns som en god vän, trots att vi aldrig träffats.
Svbg - för att du är både klok och kul.
Mariakoden - för att du fått mig att inse att det jag bloggar om faktiskt har betydelse för andra.

Ha en underbar måndag!
/Martina

10 kommentarer:

annamaria sa...

Oh tusen tack! vad skönt att du sluppit kulinarisk kollaps - så att du orkar fortsätta blogga menar jag. Jag är väldigt glad och tacksam över att du hittade min blogg och ger mig så mycket roligt tillbaka. Diverse utmaningar och grejer....jag inspireras och får en trevlig läsning här hos dig!!!

Pjöller maja sa...

man tackar! man tackar! =)

Johi sa...

Åh tack bloggvännen min! Det är precis som du skriver, att det känns som att man har en vän någonstans som man egentligen inte vet något om! Tusen tack för kokboken som kom fram i fredags, den blir bra när det ska lagas mat i båten i sommar. Kram.

Anonym sa...

Men ååååå...
Tacktacktack!!!!!!
Jag lovar att vara en lydig elev;)
Tack å kram!!!!
Ps. Första dagen är snart avklarad, allt har gått som smort!!!!

Anonym sa...

Vilken rolig idé! :-) Grattis till utmärkelsen!

Martina sa...

Det är jag som ska tacka för att ni är de ni är - inspirerande!

J sa...

Åh! TACK så jättemycket Martina! *Glad* Vad härligt det här är med bloggvänner!
Ha en fin dag!

//Johanna - Endorfinerna

Fröken Fräken sa...

Hänger på ett inlägg nedan, det där med köpstopp. Jag brukar nästan alltid tvinga mig själv att verkligen tänka över om jag verkligen måste ha, det jag just håller i handen. Och det funkar ganska bra. Jag är bra på att ge mig själv dåligt samvete...
Tack för besöket hos mig!

lina sa...

Tack! Kul att kunna inspirera:)

Martina sa...

Fröken fräken: Kul att du är här. Det där med dåligt samvete är jobbigt. Är det bra eller dåligt? Ibland kan ju ångerkänslorna för något man inte köpte också vara jobbiga. Det må vara i-landsproblem men det är ju det vi lever mitt i.