måndag 28 januari 2008

Istället för att titta på TV...

...har jag lagat tre handdukshängare, samtalat med 9-åringen om matteläxan och fortiden, betalat några tråkiga räkningar och läst de sjuttio sista sidorna i boken "Vill ha mer" (recension kommer i ett annat inlägg). Dessutom har jag kollat in Annas otroligt smarta outlet-blogg där hon säljer ut sina utrensade märkesplagg. Oj, oj, oj vilken fiffig idé. Så bra att man önskar att man kommit på den själv.
Nu ska jag gå och lägga mig, en timme tidigare än vanligt, så att jag är en pigg och glad universitetsstudent även imorgon.
Godnatt!

4 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Tack! :-)

Kram!

Peace in mind sa...

Tack för reklamen! Lite återvinning är ju en bra linje eller hur:)

Tone Lindblom-Brunes sa...

Det är dåligt med fönster kvar, flera är bortlovade åt olika håll. Golvet målade vi med vit oljefärg som tynnades ut 5%, fast det rekomenderar jag inte, det blev väldigt rinnande. Man får nog pröva sej fram hur tjock den ska vara. Lite tunnare än vanligt, så det flyter ut ordentligt. Kom och kolla.

Martina sa...

Marre: Självklart ska du ha lite uppmärksamhet för din blogg.

Anna: Absolut.

Filuri: Jag förstod det. De där fönstren är ju så himla fina. Jag ska kolla erat golv nå´n gång. Det är ju lackad parkett vi ska måla, så det kanske är en helt annan sak.