onsdag 23 januari 2008

Ibland har jag liksom inga ord kvar när dagen är slut. Och inga nya dyker upp heller. Det tar jag som ett tecken på att jag borde gå och lägga mig. En resumé av dagen i några enstaka ord:
-20.8 grader
jobbat över
ingen shopping
risgrynsgröt till middag
trasig tv
Det låter kanske värre än vad det är. Men Sverige vann ju handbollsmatchen. Vilken otrrrroligt spännande idrott att se på. I alla fall när det är mästerskap och matchen är sådär jämn. Men tyvärr så var ju tv:n trasig.
Till sist, till alla våra goa goa vänner,
GODNATT!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vi slänge också vår trasiga tv :)

Anonym sa...

-20,8 grader!! Du skämtar!! Fyyyy så kallt! :)
kram

Peace in mind sa...

Den dagen lät sådär i mina öron. Och ändå är du Sunny Girl, och strösslar med glädje. Puss!

Johi sa...

Vi hade +7 idag...

Martina sa...

Hannele: Vi har lämnat in den för reparation på garantin, men den går nog inte att laga. Kanske får vi en ny.

Perlan: Jo, det är för kallt för mej. Vill bara ligga under ett täcke. Betydligt skönare idag.

Anna: Dina ord bär mig.