onsdag 9 januari 2008

Dagens bloggfynd

Jag vet vad bra reklam kan innebära för en blogg. Än en gång; TACK Pjöllermaja för dina fina ord om min blogg. Eftersom jag vet att fler än jag harvar runt i vardagsmatsträsket och mer än gärna vill komma upp därifrån, tänkte jag tipsa er om två intressanta matbloggar som jag hittat. På Linas sida om mat finns det veckomatsedlar och andra tips att låta sig inspireras av. Att titta in i Linneas skafferi kan säkert också ge er en och annan idé i köket.

Bild: Linneas skafferi

/Martina

2 kommentarer:

Johi sa...

De bloggarna kollar jag dagligen. Tack för ditt besök, tulpanbilden är fotad av mig själv. Fin va?

Martina sa...

Det var hos dig jag hittade matbloggarna. Det var ju rena fyndet att titta in hos dig. Tulpanbilden var fantastisk. Får jag låna den? Naturligtvis skriver jag ut var jag lånat den ifrån.

/Martina