fredag 1 februari 2008

JAG ÄR EN VINNARE!!!

Förutom att min köpstoppsmånad nu är till ända så har jag något mer att fira. Anna har utnämnt mig till vinnare i en tävling om en hårvårdsprodukt. Motiveringen lyder:

"För att under lång tid oförtrutet kämpat mot de kommersiella krafterna i sitt inre, och framgångsrikt och osjälviskt avstått en mängd cravings till sig själv."

VA!? Kan ni tänka er. Jag vet inte ens vad det är för produkt. Jag vet inte ens vad den kommer att göra med mig. Men JAG vann den!

Om nu något tror att jag ska ut och dumshoppa imorgon, så har ni fel. Nu ska jag bara njuta och begrunda att det faktiskt går att stå emot. Ska ha en köpfri månad ...Hoppsan! Nu blev det "köpfri" istället för "köpstopp"... till har jag tänkt. Men det blir inte februari. I februari är det bokrea, semlor, vårblommor och annat som jag bara älskar, så den utmaningen är för stor än så länge.

Till sist vill jag bara säga till min vän på Intersport; Din harkling gav mig inte dåligt samvete. Den väckte mig bara ur drömmen om de röda ballerinaskorna. Tur det. Jag klär ändå inte i rött. Ha en härlig dag i slalombacken och njut av dina nya skidor.

3 kommentarer:

Maria sa...

Men så roligt att få en vinst bara sådär! Kanske gör dig mer peppad senare.

Jag funderar också på en köpfri månad, ska kanske joina dig nästa gång...

Peace in mind sa...

Vinsten är postad! Ha en härlig lördag, med en massa positiv energi *gödslar med min egen*

Johi sa...

Grattis! Jag är gärna med på en köpfri månad... tror jag... eller ska kanske börja med en vecka...