måndag 4 februari 2008

4 februari 2008

-18.1 grader
sol o vindstilla
väckarklockan ringde kl 4.45=trött hela da´n
två av fem i familjen magsjuka
ingen shopping
två timmars pluggande
rensat ut elva tröjor från sonens garerob + en skruttig TV-bänk
kört iväg tre kartonger och fyra plastsäckar till återvinningsbutik
fortfarande trasig TV
diskmaskinen krånglar
men...





...idag har jag fått ett paket ifrån Anna...

...och senast numret av "Allt i hemmet" (som av misstag skickats ut till mig och jag får behålla den utan att betala ett öre).



Dessutom är boken som jag håller på att plugga i jätteintressant, så vad mer kan man begära?

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Ömsom vin ömsom vatten idag alltså. Magsjuka är inte kul, hoppas det går över rackarns snabbt:)

Maria sa...

Vilket härligt färgglatt paket! Det skulle jag bli glad över...

Maria sa...

Hej Det låter som du också är bra på att rensa. Det är fler bloggare som är det. Tyvärr inte jag. Men vill bli det.