onsdag 20 februari 2008

Hipp Hurra för maken som fyller år ida´!
"Idag får du välja vad du vill ha till middag", sa elvaåringen vid frukostbordet.
"Ja, han får t o m laga den själv för jag slutar inte jobbet förrän klockan sex", tillade jag.
"Ja, å så får du välja vilken tårta mamma ska baka", sa femåringen.
"Ja, visst får han välja tårta. Han får t o m åka och köpa den själv för mammans timmar igår räckte inte till bakning", tillade jag.
Nej, jag är verkligen ingen curlingfru.
Men jag kokade hans gröt och kaffe till frukost. Det var väl omtänksamt ändå?
Dagen till ära ska jag också, som utlovat, visa upp hans projekt.




Jag berättar mer om det ikväll.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Hans projekt ser spännande ut! Har jag viskat till dig att vi vill ut ur stan och bo på landet? Vi ligger lågt ett slag till, men sen så...

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojs, ville bara kika in i din trevliga blogg!!!!

Kram Millan