onsdag 20 februari 2008

Här va´re drag!

Jag vet att det ser lite dragigt ut än så länge. Men hit ska ni få komma och bo; mamma o pappa, brorsorna, moster B, kusin N och alla andra nära och kära också, för den delen. Så småningom, alltså. Det är lite kvar att göra som synes. Bland annat måste vi bestämma färg. Omålad eller röd är alternativen. Vi kan helt enkelt inte bestämma oss. Maken funderar över vilket som är mest praktiskt och jag funderar över vilket som passar bäst till blommorna som jag tänker plantera invid väggen. Känns det igen?
Argument för och emot mottages tacksamt.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Frågar du mig tycker jag omålad! Så gulligt gästhus, alla brorsor och mostrar kommer att stormtrivas, får vi följa arbetet vidare?

Maria sa...

Hur ser det ut runtomkring? Det skulle jag vilja veta för att kunna ta ställning till omålad eller röd...men jag kanske kommer att se det någongång (men då kanske ni har bestämt er för länge sedan =)
Skönt med en sådan liten stuga för släkt och bekanta, är det friggebodastorlek eller större?

Martina sa...

Anna: Jag ska försöka hålla er uppdaterade på arbetet med stugan, men var beredd på att det kommer att gå ganska sakta.

Maria: Du får gärna komma förbi och titta nå´n dag. Du kan se stugan ifrån korsningen vid OK om du tittar snett åt höger.