onsdag 26 december 2007

Sovmorgnar och kvällsmys...

Vi njuter ännu några dagar av julfriden. Det tar inte många dagar så har hela familjen vänt på dygnet. För några år sedan trodde vi inte att det någonsin skulle hända. Våra två äldsta barn har varit väldigt morgonpigga som små. Att de nu kan sova ända till halv tio är en fantastisk upplevelse. Å även om de skulle vakna tidigt så låter de oss ligga kvar i sängen. Mmm. Dessutom är det ganska skönt att slippa tjata på barnen om att gå och lägga sig på kvällarna. Igår kväll såg jag och sönerna min absoluta älsklingsfilm "Du har mail". Jag fick den på DVD i julklapp så nu kan jag se den när jag vill. Det blir minst en gång i veckan så länge jag lever. Om någon missat den så har jag den stora glädjen att meddela att den kommer på ettan den 28:de kl 22.30. Gillar man action och inte romantik kan man passa på att göra något annat den där tiden.


En del av er har hört av sig till mig och undrat hur man gör för att lämna kommentarer på mina bloggar. Ärligt talat så vet jag inte riktigt hur man gör. Det enda jag vet är att om man lyckas få fram en kommentar till mig så måste jag granska och godkänna den innan den blir synlig för andra. Man kan klicka på ordet "kommentarer". Vill man inte öppna ett eget konto, vilket i o för sig inte är så farligt, kan man klicka på det lilla kuvertet. Mailadressen ni ska ange (om ni väljer att klicka på kuvertet) är martinasmorgonkaffe@gmail.com . Pröva gärna så att era synpunkter går fram. För mig är det lika viktigt att få ta del av era tankar som att dela med mig av mina egna.

/Martina

1 kommentar:

Martina sa...

Hej på dig ville bara se om det gick att lämna kommentarer på förekommen anledning/Ola