onsdag 5 december 2007

Förkylning och saffransskorpor

Jaha, då kan jag meddela att 1979 och 1985 års julkalender tagit en knapp ledning. Om ni inte håller med är det bara att rösta på den ni tycker ska vinna. Det går bra att skicka en kommentar (den hamnar i min mailbox och läggs aldrig ut på den här sidan) eller maila mig om du känner till min adress.

Är hemma ifrån jobbet med en dunderförkylning som jag hoppas ska börja ge med sig snart. Så fort jag får orken tillbaka ska jag baka Leilas saffransskorpor. Receptet på hittar ni på: http://recept.nu/17.115/1.124222/leila_lindholm/bullar/mammas_supergoda_saffransskorpor

Leilas smaskiga skorpor (Bild: TV4)

Se hennes julprogram på TV4+ kl 21.00 ikväll.

/Martina

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Jagtrodde att du lagt ner din blogg eftersom det inte gick att klicka sig till den...men du fanns tydligen härute ändå?!

Martina sa...

Ja, jag har återupptagit bloggandet efter att ha bättrat på datorns virusskydd. Fick in en massa "skräp" förra gången.
/Martina