söndag 9 mars 2008

Vitt, dyrt och fint

Just nu ligger det här huset ute på Hemnet och ger mig hemlängtan.
Tur att det kostar nästan fyra miljoner mer än vi äger, annars hade nog flyttlasset gått. Åtminstone om jag fick bestämma...
Huset är från början ett missionshus som byggdes om till privatbostad och blev ett ganska sunkigt ekohus. Nu har solcellerna och inomhusodlingarna plockats bort och den fula ankungen förvandlats till en svan. Åååå...det är vitt å fräscht å fint.

UPPDATERING: SÅLD för 4,5 miljoner redan på första visningen!

9 kommentarer:

Anonym sa...

ååååå, grannen skickade hela sidan, med ALLA bilder. åååååå, säger jag bara. Förstår din längtan. När jag ser hallförrådet får jag lite ångest. Det har liksom samma form som vårt, men det ser liksom inte ut...sådär..
Kramar från sjuklingen som aldrig verkar bli frisk. Filuri

Martina sa...

Visst blir man sjuk när man ser det!? Rent avundsjuk. En vän tröstade mig med att för de pengarna skulle jag kunna bygga flera stycken så´na där hus här i våra trakter.

Martina sa...

Krya på dig, Filuri, förresten. Kram

svartataket sa...

åhhh. vart ligger det??

svartataket sa...

Åhhh,vart ligger det???

svartataket sa...

Ja det är precis ett sådant vi byggt!Det komemr att vara pperfekt vid jul och så!! Åh i Göteborg...låter inte helt fel :))

Anonym sa...

Så fint och fräscht! Vill se mer.

Trevlig helg!

lottens vita och gröna sa...

ohlala! vilket hus, hemnet ja, där kan jag också drömma mig bort, härliggratistripp! kram lotten

Anonym sa...

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig ♥
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.