torsdag 14 augusti 2008

Utmanad

Som bloggare får man ibland utmaningar av andra bloggare.
Jag har blivit utmanad av Svbg:
Tre saker jag gör när jag vaknar
- Ser in i dotterns ögon, eftersom det alltid är hon som väcker mig.
- Tar på mig raggsockor.
- Tar på mig mina glasögon.
Tre saker jag måste ha under dagen
- Gemenskap.
- Ensamhet.
- Marabou Dark 86%.
Tre personlighetsdrag hos mig
- Effektiv.
- Bestämd.
- Reflekterande.
Tre saker jag gärna ägnar mig åt
- Läsa.
- Skriva.
- Tänka.
Tre saker jag är rädd för
- Att någon av mina nära och kära ska fara illa.
- Höga höjder.
- Att simma rakt på en brännmanet.
Tre saker jag drömmer om
- Att ta med mig min familj till något intressant resmål.
- Att skriva en bok.
- En gammaldags glasveranda.
Härmed utmanar jag följande tre personer

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt, trevligt :-)

J sa...

Så trevligt! Jag lovar att jag ska anta utmaningen. Må gott!

Tone Lindblom-Brunes sa...

rolig utmaning, tar den i morron...
kramar

Tara sa...

hei så utrolig kult:)
gleder meg til å ta utfordringen så fort jeg kommer hjem fra ferien min neste uke...
ha en flott helg
klem tara:)

In my house sa...

Hihi, det är så kul att läsa om "onödig" fakta,,, man får liksom en bild av personen!

Ha de gottit kram j